Klassiker.

Tjena, vill bara skriva om dagens klassiker. Jag och morsan kommer till mormor och morfar för att kort bara hälsa på. Det jag menar med klassikern är ju självklart att innnan vi ens hunnit innanför dörren så frågar mormor om vi vill ha kaffe, alltså fika, då ingår ju bullar och skorpor. Så strax där efter så satt vi och sörplade kaffe och knaprade på skorpor och bullar hahah. Alltid lika kul att hälsa på mormor och morfar. Det har ju varit jättefint väder idag så vi satt ju såklart ute nu på kvällningen och fikade, morfar hade fullt upp med att hålla reda på den lilla blåmesen som bor i deras holk på balkongen hahaha. Sedan berättade morfar hur länge han hade haft sina löständer, en ganska rolig historia haha, tydligen hade han ramlat när han var 18 år och slagit ut typ dom tre främre tänderna för att senare dra på sig en infektion så han hade dunder ont i hela munnen. Så en dag orkade han inte mer och var less, så han gick till tandläkaren och sa åt honom att dra ut hela skiten! Så sedan han var 18 hr dom suttit där, eller jag suttit var ju att ta i.

image21 image22

PS. Han tappade sina tänder i en sjö en gång så han fick fixa nya hahaha.

Kommentarer
Postat av: Bella

fan vad mysigt.jag saknar
det där att gå å fika hos mormor å morfar eller hälsa på farmor :P

2008-06-01 @ 13:26:05
URL: http://hazardmissb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0