Jag och Doris.

I helgen och tills på tisdag morgon så var jag hundvakt till min kompisa Mellas lilla hund Doris. Det har varit jättekul! Mysigt att ha lite sällskap och en anledning till att vara ute och promenera. Jag vet iaf att i framtiden så kommer jag att skaffa hund, utan tvekan alltså. Men hunden som jag har tänkt skaffa kommer att vara mycket större än vad Doris är. Doris var ju bara en liten snyta. Men hon var så himla snäll, lite blyg från början, men det gick om sig då jag lyckades få henne att posera framför kameran haha :D

image4
Tänk er att jag sitter och vevar med en falukorvsring bakom kameran för att jag ens skulle få henne att titta åt mitt håll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0