Grävlingar och skräckfilm.

Hej! Snackade nyss med min kompis Bella på telefon, och det är alltid lika roligt att surra med henne för vi triggar i princip varandra till att skämta om allt. Men kvällens samtalsämnen var bland annat färgglada personligheter, skräckfilm, bloggträsket och djurvänner. Vi kom snabbt fram till att jag har ganska sjuk smak vad gäller filmer, och då inte värsta snuff-filmerna, men såna filmer som typ Braindead och Meet The Feebles. Anledningen till varför jag ens ser dom är ju för att man kan ju skratta ihjäl sig, det är faktiskt underhållande att se en valross bedriva knarkaffärer, men för vissa kanske det är ganska sjukt :D Fast jag är kanske lite knäpp som person också hehe. Var iaf ett förnämligt samtal, men nu ska jag verkligen hoppa i säng. Det blir sova och plugga imorgon, om det är sol så ska jag fan sitta och tok pressa som en dåre, så man inte ser ut som en alvedon när väl sommaruppehållet står för dörren. God natt everybody!

image5
Visst är denna film (braindead) lite sjuk, men rolig.

image6
Romantiska komedier går också alldeles utmärkt, så jag är inte allt för psycho i skallen :D

PS. Bella hoppas inte att det var Vigge som slogs med grävlingen under altan.



Kommentarer
Postat av: Bella

men fan den där cp videon vem va de som hade hittat den där....glömt....

2008-05-30 @ 13:07:04
URL: http://hazardmissb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0