Stressen finns där.

Ja jag har nu sedan jag kommit hem i sommar gått runt och varit himla positiv, till och med så pass positiv att mina kompisar reagerat. Mitt livsmotto hittills i sommar har varit "det ordnar sig", men idag kändes det som att det brakade ganska totalt det där mottot. Inne i turistmeckat birsta så svassar jag och mina polare Bella och Irre in på bolaget för att handla och ja det känns som att man vet fan inte vad som ska hända. Jag hatar storhelger för det finns en gömd stress på folk att man måste ha någonstans och vara, någon flådig fest eller ett storkalas i någon mysig stuga vid nån sommaridyll. Så ja Bella jag håller med fullt och fast. 

För att sedan gå vidare till fotboll så spelade Sverige en jävla skit match och ryssarna var som små möss som sprang runt svenskarnas ben. Det var det som man brukar säga, raka vägen hem och träna tills nästa stora tävling.
Hoppas iaf att denna helgen blir lyckad och att allt flyter på i någon sorts lagom takt. Haha Orkar inge mer nu. God natt!



Undra om svenska fotbollslandslaget känner sig såhär efter sin förlust, för i min vardag så har jag passerat denna gräns just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0