Sjung om studenten.

Ja nu var det ett tag sedan jag publicerade något här på min blogg, men blogg.se har hållt på att flytta min blogg till den nya sidan så jag har faktiskt inte kunnat blogga :D. Men men nu ska jag bara skriva om min bror som just tagit studenten. Stressen låg över mig som en 200 kilos stenbumling, det hela började onsdag 4/6 dagen innan studenten då for jag upp till Östersund för att skriva tenta, den sista för terminen. Tentan skulle jag skriva på morgonen 5/6 så det var bara att kliva upp och brassa iväg, för att sedan i stressens hetta åka tillbaka till lägenheten, plocka upp Isabelle och sedan braka iväg till Kramfors för att hinna med brorsan som gick ut 13.30.
Väl i kramfors så var det ungefär 32°C ute och ingen vind, alla höll på att avlida, men man la väl en hyffsat röd solbränna som grund för sommarens fler kommande solningar :D Allt var iaf toppen till slut och brorsan var glad och supernöjd. Sedan så vankades det middag såklart och det satt inte fel alls. Kort och gott en mycket trevlig student. Jag tar och lägger in lite bilder från dagen, då jag fick agera paparazzifotograf.


Brorsan studenten 2008.


Fanny, Henrik, Tess & Jocke.


Flakåkning.


Mula och ät.


Medelpad VS Ångermanland


Medelpad VS Ångermanland 2


Flakåkning runt Krallet.

PS. Brorsan fick stipendium för bästa idrottsinsats på hela skolan. Ganska grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0