Fotosession och felkörning

Tja! Igår så åkte jag och min kompis Bella ut på en spontan bilresa till Smitingen som ligger i Härnösand. Tanken var att vi skulle fota lite fina bilder där ute så man har lite bloggmaterial haha. Med gammal 90-tals musik dunkandes i högtalarna så blåste vi ut mot Härnösand. Väl i centrum så skulle vi följa skyltarna till smitingen, tyckte ju vi då. När vi åkt ungefär en mil rakt in i skogen och den allmänna vägen tog slut insåg vi att vi inte var på smitingen utan vid nåt jädra kattstrand. Jaja tyckte vi, är väl inget mer än att vända och testa igen. Vid nästa avfart i en rondell i centrum så började Bella känna igen sig och sa att det nu var rätt väg. När vi väl kom fram till den allmänna vägens slut så började vi bli lite förbannad, igen inte ute på smitingen, vart fan ligger det? När vi för andra gången skulle göra ett försök och åka tillbaka mot centrum för att testa någon annan väg så skriker jag där, läs!!!!!! Då var vi ju ungefär 20 meter från skylten där det stod smitingen på (skylten var väldigt mycket gömd). Väl ute på smitingen så var det folk tame tusan överallt, det måste ha varit någon skolavslutning eller nåt, men jag och Bella tog våra kameror och spatserade i utkanten på geologstigen. Nå ruskiga stenravel det var att gå på iaf, men det gick om sig efter ett tag och en mer jämn mark uppenbarade sig. Knäppte några snygga bilder och njöt av naturen och vyerna, sedan vart vi hungriga och for mot Mcdonalds. Vi insåg ganska fort att det inte skulle bli något Mcdonalds då matkön i princip slutade utanför restaurangen. Vi gasade iväg hem mot sundsvall istället och tänkte vi skulle köra driven på Max i Birsta. Under vägen hem så vet inte jag vilken psykstämmning jag hamnade i, jag satt bara och asgarvade vad än Bella sa. Det var ingen idé att hon sa något mer för då tappade jag andan av skratt ännu kraftigare. Det vary iaf varsitt maxmål på driven sen vart det motorvägen hem till kålroten för att smaska i oss maten. En trevlig kväll, med mycket sjuka inslag. Hahaha.















Kommentarer
Postat av: Bella

jaa du måste nog kolla upp det där. antingen är det jag som är sjukt rolig eller så är det du som är sjukt sjuk :P

2008-06-10 @ 19:54:53
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0