En dag i skogen.

Igår så var jag och pappa ut i skogen. Jag lånade hans Sony alpha 300 och han drog med sig fiskespö. Jag har nämligen börjat digga fotografering riktigt mycket nu, så då tyckte pappa att det var en bra idé att plocka med sig kameran för man vet aldrig vad man stöter på ute i naturen. Jag tror att det vart en promenad på ungefär 1 mil och mina fötter var totalt sämst när vi var framme vid bilen igen, men efter lite barfotaspring när jag kom hem så rätade dom till sig haha. Men iaf jag tänkte lägga ut lite av mina bilder som jag fångade ute i skogen igår.
























Jag kommer garanterat att komma med flera fina bilder från mina upptåg under sommaren. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: bella

fin fina bilder

2008-06-10 @ 12:57:43
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0