Action äventyr på söndagkväll!

Hejsan efter en minst sagt fullspäckad helg så var det riktigt skönt att bara koppla av med lite film såhär på söndagkväll. Jag drog med mig min bror och vi åkte in till sundsvall för att kika på den nya Indiana Jones filmen, som hade premiär för ett par veckor sedan. Kommer att komma med ett lite mer informerande inlägg om bland annat midsommar som var otroligt rolig haha.

I alla fall, filmen som vi såg var den fjärde filmen och det började med action redan efter 5 minuter. Både jag och brorsan var överens om att det var en bra film, men vissa saker var lite överdriven. Handlingen kretsar runt en kristall dödskalle som ryssarna vill lägga vantarna på för att det är något mystiskt med denna skalle och det sägs att den som lämnar tillbaka skallen till dess rätta ägare kommer att få överväldiga krafter osv. Snyggt iaf tycker jag att Harrison Ford ställde upp och gjorde en till film, man ser att han blivit bra gammal, men han har inte tappat stinget vad gäller action och äventyrs rullar. Utan att vara allt för missnöjda så var det en soft avslutning på helgen. Ha det gött och se fram emot nästa inlägg som är från midsommarafton, det var en blöt kväll!!!









Kommentarer
Postat av: Bella

Hej! Ja jag misstänkte att den bara skulle vara bra och inte kanonbra. Svårt å slå de gammla klassikerna som typ är bäst. haha . jo du angående dina kommande inlägg om midsommar lova att du inte her ut nån bild då jag ligger ner eller då jag håller i ljusstaken för då jävlar Lars hahahahahhahaah

2008-06-23 @ 23:08:24
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Postat av: irre

Lars du skulle ju uppdatera bloggen! nu är jag besviken hahha närå men vore kul o se hur du har det.

2008-09-11 @ 18:27:19
URL: http://tresjulie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lars hur har du det??????

2008-09-13 @ 00:56:06
Postat av: Bella

hmm Lars? jag vill inte framstå som spydig MEN HUR I HELVETE STÅR DET TILL MED DIN BLOGG????????!!!!!! Har du skaffat en ny eller har du helt enkelt bara tröttnat på blogghysterin som råder i vårt avlåmga land. ha det kanon

2008-09-19 @ 22:50:08
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0